شرکت مهاجرت کانادا

شرکت مهاجرت کانادا با نام طوطی دریایی با فراهم کردن شرایط مورد نیاز برای اخذ ویزای کانادا از طریق گرفتن اقامت کشاورزی به متقاضیانی که قصد سفر به کانادا از این طریق را دارند، خدمات ارائه می دهد. این شرکت تنها مرجع تخصصی برای اخذ ویزای کشاورزی می باشد و برای افرادی که مهارت هایی در این زمینه دارند و قصد مهاجرت به کانادا برای انجام مشاغلی در زمینه ی کشاورزی را داشته باشند بهترین روش را معرفی می کند.

پیشرفت کشور کانادا در زمینه ی کشاورزی مانند دیگر حوزه ها باعث جذب نیروهای کارآمد به این کشور از طریق مجوز اقامت شده است. ایجاد زمین های حاصلخیز برای جلوگیری از واردات برخی از محصولات کشاورزی به این کشور از دستاوردهای جدید دولت کانادا می باشد. به این منظور و برای پیشبرد اهداف دولت کانادا کارآفرینان و سرمایه گذاران در بخش های کشاورزی از سراسر جهان به این کشور جذب می شوند

مزایای مهاجرت به کانادا

به دلیل مزایایی که زندگی در کانادا برای مهاجران دارند اغلب این کشور را مقصد مناسبی برای گرفتن اقامت می دانند. مهاجران از راه های مختلفی مانند اخذ اقامت از طریق طرح های کشاورزی و یا اقدام برای ویزای دانشجویی کانادا برای گرفتن اقامت کانادا اقدام می کنند. کیفیت بالای زندگی در این کشور از مهم ترین دلایلی است که برای اقامت در این کشور مورد نظر مهاجران می باشد. امکاناتی از قبیل رشد و پیشرفت اقتصادی و بازار کار مناسب و امن، حمایت از کارآفرینان و کیفیت آموزشی نمونه هایی از دلایل استقبال از اقامت در کانادا می باشد.

شرایط مهاجرت به کانادا

متقاضیان برای اخذ اقامت کانادا باید دارای شرایط اولیه باشند. شرایطی عمومی که برای اخذ اقامت کانادا در نظر گرفته شده است شامل مواردی مانند، برخورداری از تمکن مالی، شرایط سنی مناسب، گواهی تایید سلامت و سوء پیشینه و تکمیل مدارکی است که توسط اداره ی مهاجرت تعریف می شود. برای پر کردن فرم های اولیه متقاضیان ایرانی باید از طریق سایت اینترنتی اقدام کنند زیرا کانادا در ایران سفارت ندارد.

روش های مهاجرت به کانادا

راه های مختلفی برای مهاجرت به کانادا وجود دارد. این راه ها برای متقاضیان اخذ اقامت کانادا با توجه به شرایطی که دارند متعدد می باشد. انواع طرح های مهاجرتی از طریق این کشور تعریف شده و برای اخذ اقامت در این کانادا به کار بسته می شود. اقامت هایی مانند ویزای مهاجرت کاری، مهاجرت از طریق شرکت در طرح های کشاورزی، استارتاپ، سرمایه گذاری، تحصیلی، اسکیل ورکر و جاب آفر از جمله راه های گرفتن اقامت کشور کانادا می باشد. برای آشنایی با مهاجرت به کانادا از طریق طرح های کشاورزی با ادامه مطالب همراه باشید.

مهاجرت به کانادا از طریق طرح های کشاورزی

مهاجرت به کانادا از طریق خرید زمین های کشاورزی برنامه ای برای جذب نیروهای کارآمد به حساب می آید. AINP طرحی برای جذب کشاورزانی است که با تکیه بر توانایی های خود به راه اندازی فعالیت های کشاورزی می پردازند. خرید و اداره ی زمین در منطقه ی آلبرتا مقدمه ای برای گرفتن اقامت از طریق کشاورزی می باشد. شرایطی که برای این گونه اقامت تعریف شده است شامل موارد زیر می باشد.

افرادی که می توانند یک مزرعه را با مهارت مدیریت کنند واجد شرایط برای استفاده از این طرح می باشند. استان آلبرتا دارای زمین هایی است که برای کشاورزی مناسب می باشد به همین دلیل اقدام به سرمایه گذاری در این منطقه از راه های مطمئن می باشد. برای برخورداری از مزایای این ویزا باید در مرحله ی اول افراد متقاضی باید مدارکی مبنی بر کسب و کار کشاورزی خود و مهارت در این زمینه ارائه کنند. در صورت داشتن مدارک تحصیلی مرتبط با کشاورزی نیز می توان راه را با آسودگی بیشتری طی کرد. اثبات سرمایه گذاری در آلبرتا از طریق یکی از موسسه های مالی کانادایی و دارا بودن یک طرح منسجم برای راه اندازی کسب و کار نیز برای انجام این هدف ضروری است.

برای کسانی که داوطلب مشارکت در این طرح هستند اثبات منابع مالی برای راه اندازی این کسب بسیار مهم می باشد. سرمایه گذاری مبلغ بالغ بر 500 هزار دلار برای خرید مواد اولیه ی انجام کشاورزی از مهم ترین بخش های مربوط به این سرمایه گذاری است. برای اثبات توان مالی ممکن است دولت کانادا مبلغ بیشتری را نیز درخواست کند.

مانند مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت، مهاجرت از طریق کشاورزی نیز می توان با سرمایه گذاری در مشاغل مربوط با نوع ویزای مهاجرت صورت بگیرد. سرمایه گذاری در تولیدات اولیه در آلبرتا باعث بهره مندی از یک طرح روشن و قابل ارائه به دولت کانادا برای اخذ ویزای کشاورزی می باشد.

اقامت از طریق طرح SINP برنامه ی انتخابی مهاجر ساسکاچوان است. این برنامه برای چندین گروه قابل اجرا می باشد. گروه کارآفرینان و مزرعه داران از جمله ی این گروه ها می باشد. افرادی که از طریق این طرح اقدام می کنند باید برای خرید زمینی در منطقه ی ساسکاچوان سرمایه گذاری های لازم را انجام دهند. تجربه در زمینه ی کشاورزی و دارا بودن بودجه ی لازم از شروط این طرح می باشد. اخذ اقامت دائم این کشور از طریق خرید زمین در این منطقه امکان پذیر می باشد. شرایطی برای این سرمایه گذاری تعریف شده است. برای آشنایی با این شرایط می توانید با ادامه ی مطالب همراه باشید.

مبلغی که برای سرمایه گذاری اولیه لازم است بالغ بر 500 هزار دلار است که باید مستندات آن به تایید کشور کانادا برسد. این دارایی باید از مسیرهای قانونی به دست آمده باشد. دارایی فرد و خانواده ی او به خصوص همسر متقاضی باید از طریق قانونی به دست آمده باشد. برای این کار باید فرد مهارت لازم را با ارائه ی مدارکی در زمینه ی انجام فعالیت های کشاورزی به اثبات برساند. برای اثبات این مهارت و قبل از اقدام به خرید زمین در منطقه ی ساسکاچوان باید از طریق مستندات لازم اقدام کرد. پیشنهاد طرح های منطقی برای ایجاد فرصت های تجاری در زمینه ی کشاورزی از اهمیت زیادی برخوردار است.

بهترین شرکت مهاجرت کانادا

برای استفاده از ویزای کشاورزی کانادا می توانید با توجه به شرایط اخذ این ویزا و توانایی های خود در این زمینه اقدام کنید. در صورتی که از نظر مالی و مهارت امکان سرمایه گذاری و کار در کشور کانادا را داشته باشید استفاده از این ویزا می تواند راه را برای اقامت و کسب درآمد از طریق کشاورزی در این کشور فراهم کند. کشور کانادا با توجه به نیاز بازدید از مناطقی که برای خرید زمین های کشاورزی در نظر گرفته است ویزای موقتی را صادر کرده و در صورت تمایل افراد به اقامت در این کشور با اجرای شروط اقامت زمینه ی ایجاد یک کسب و کار مطمئن در این کشور را فراهم می کند. در صورتی که افراد بتوانند یک طرح منسجم برای اقامت در کانادا از طریق کشاورزی داشته باشند دولت این کشور از ورود افراد به مناطق مورد نظر استقبال خواهد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.