بهترین شهر کانادا برای کشاورزی

بهترین شهر کانادا برای کشاورزی

محصولات متنوعی از جمله غلات و حبوبات‌ زیادی در استان‌های فراوانی از کانادا به کشت می‌رسند. اکثر این زمین‌های کشاورزی، به صورت مکانیزه می‌باشند. محصولاتی نظیر زردآلو، انگور، گیلاس و سیب زمینی از آن دسته محصولات محبوب کشاورزی در کانادا به حساب می‌آیند که به نیروی کاری و یدی فراوانی احتیاج خواهند داشت.

اصولاً کشاورزی در کانادا برای پرورش محصولات و پرورش حیوانات برای تولید عمده مواد غذایی انجام می‌گردد. کشاورزی کانادا یک صنعت بسیار مهم به حساب می‌آید، به همین دلیل حدود 7 درصد اراضی و زمین‌ های کانادا قابل کشت و برداشت هستند. اصولاً به خاطر شرایط مطلوب کشاورزی در کانادا بیشتر کشاورزان مهاجرت کشاورزی به کانادا در اولویت گزینه‌ های اخذ اقامت کانادا قرار داده‌اند‌. فعالیت کشاورزی در کانادا بسیار متنوع و متفاوت است.

شهر های برتر کانادا در کشاورزی

اوایل در کشور کانادا هم مانند دیگر کشورها، فعالیت کشاورزی رونقی نداشت، اما به مرور آن هم به یکی از پر درآمدترین مشاغل در این کشور به حساب آمد. بسیاری از شهر های ایالت‌ های کانادا برای کشاورزی مستعد بودند. به دلیل همین ویژگی و شرایط‌ های خاص بسیاری از کشاورزان تصمیم دارند، مهاجرت به کانادا از طریق کشاورزی را مدنظر خود قرار داده و بیشتر به سمت این کشور روی می‌آورند. در ادامه به چند مورد از این شهرها یا ایالت‌ های مهم آن می‌پردازیم.

1- آلبرتا

یکی دیگر از شهر های کانادا که هنوز زمین‌ های زراعی خالی برای کشت و برداشت محصولات را دارد، شهر آلبرتا می‌باشد. اطراف این استان را کوه‌ های راکی احاطه کرده‌اند. این کوه‌ها در فصل‌ های بهار شکوفه و چمن زار های زیبا و چشم نوازی را ایجاد خواهد کرد. به همین دلیل آلبرتا علاوه بر کشاورزی به عنوان یک چشم انداز زیبا مورد توجه قرار می‌گیرد. این استان یکی از بهترین موقعیت‌ها را در برای گله داران متصدیان مزرعه و دامداران ایجاد خواهد کرد. با مراجعه به این شهر و استان از آن بهره مند می‌گردند.

2- بریتیش کلمبیا

هر ساله دره‌ های فراوانی در بریتیش، توانایی کشت و پرورش عظیمی از میوه و محصولات را دارد. حال اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که توانایی و مهارت کافی در زمینه کشاورزی و یا ابتکار عمل بالایی در انجام این مهارت دارید، می‌توانید از طریق مهاجرت کشاورزی به کانادا شرایط اقامت دائم کانادا را دریافت نمایید و در این استان یا شهر به پرورش محصولات کشاورزی بپردازید. البته شما می‌توانید با استفاده از برنامه Agri_Food Pilot به این امر اقدام کرده و ثبت نام نمایید. بریتیش کلمبیا در سواحل غربی کانادا قرار گرفته است.

3- آنتاریوی زیبا

از دیگر شهر های مهم در کانادا که در بسیاری از فصول به خصوص فصل بهار و تابستان فرصت کشاورزی و بهره برداری دارد، آنتاریو می‌باشد. استان آنتاریو نه تنها برای رشد محصولات طبیعی و کشاورزی مستعد است، بلکه بسیاری از محصولات گلخانه‌ای هم در آن رشد و نمو پیدا می‌کنند. به طوری که حدود 60 درصد سبزیجات گلخانه‌ای در این استان به مرحله برداشت می‌رسد. محصولات معروفی که در گلخانه‌ های آنتاریو به ثمر می‌رسند، شامل ذرت شیرین، گوجه فرنگی، نخود سبز و هویج‌ها هستند. این استان در تلاش است تا افرادی که قصد مهاجرت به کانادا از طریق کشاورزی را دارند، به عنوان اقامت دائم مورد پذیرش خود قرار دهند. زیرا به دلیل وجود گلخانه‌ های فراوان و مستعد بودن خاک و زمین آن، به نیروی کاری و یدی فراوانی احتیاج خواهد داشت.

بهترین شهر کانادا برای کشاورزی

اقیانوس اطلس کانادا

تمام شهر هایی که در بالا به ذکر نام آنها پرداختیم، هر کدام در پرورش محصولات خاصی مورد اهمیت قرار گرفته‌اند و جزو بهترین شهر های کانادا برای کشاورزی هستند. اما در منطقه اقیانوس اطلس کانادا، فقط بر تولید یک محصول خاص توجه نشده بلکه علاوه بر تولید محصولات، به تولید دام هم پرداخته است. یکی از محصولات پرطرفدار که در این منطقه به سرعت رشد و نمو پیدا می‌کند، سیب زمینی است. منطقه یا استان‌ های اطراف اقیانوس اطلس کانادا جز آن دسته از شهر های مهاجر پذیر کشاورزی است. همین امر مهاجرت کشاورزی به کانادا را سهل و آسان نموده است.

حمایت از مهاجران کشاورز

انجمن‌ های کشاورزی در کانادا تلاش کرده‌اند، تا با ایجاد یک فرصت تحصیلی و شغلی بسیار خوب از مهاجرانی که مهاجرت به کانادا از طریق کشاورزی را انتخاب نموده‌اند را مورد حمایت خود قرار دهند. آنها بعد از پذیرش این مهاجران، به خصوص نیرو های جوان، آنها را در سراسر کشور با هدف ایجاد یک شبکه قدرتمند از رهبران جوان ارتباط می‌دهند، سپس آنها را مورد آموزش و تعلیم قرار می‌دهند. از این نظر کشور کانادا یک حامی قدرتمند در زمینه جذب نیرو کشاورزی می‌باشد.

علاوه بر کشور کانادا شما عزیزان می توانید برای مهاجرت کشاورزی و دریافت اقامت، سایر کشورهای دیگر را نیز انتخاب کنید. برای مثال قبرس شمالی به دلیل آب و هوای بی نظیری که دارد، فرصت بسیار خوبی را برای کشاورزان در جهت کاشت بسیاری از محصولات فراهم کرده است. شما عزیزان می توانید با خرید ملک در قبرس شمالی و یا سرمایه گذاری در این کشور، اقامت قبرس را دریافت کنید. قبل از این که تصمیم بگیرید که به کدام کشور اروپایی و یا آسیایی قصد مهاجرت را دارید، بهتر است درباره شرایط مهاجرت و پذیرش اقامت هر یک از کشورها، اطلاعات خود را افزایش دهید.

جمع بندی نهایی

امیدواریم با ارائه مطالب مفید در این زمینه اطلاعات جامع و کاملی را کسب کرده باشید. حالا اگر قصد مهاجرت کشاورزی به کانادا را دارید، می‌توانید از طریق مراجعه به سایت و گرفتن مشاوره از متخصصان مجرب هدف خود را نهایی نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *