سفر اکتشافی ساسکاچوان کانادا

بازدید یا سفر اکتشافی ساسکاچوان کانادا :

کانادا دومین کشور برتر جهان است و به عنوان یکی از امن ترین کشور ها مقصد مناسبی برای زندگی می باشد، از این رو تقاضا برای دریافت اقامت این کشور زیاد می باشد.

این کشور در حال حاضر یکی از بزرگترین صادرکنندگان غلات در جهان است. علاوه بر این، ماهیگیری و دامداری نیز از ارکان مهم کشاورزی هستند.

برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان (SINP) یک برنامه‌ی مهاجرت استانی است که در توافق با دولت فدرال برقرار شده است. SINP روش‌ های متننوع و و سریع تری را برای ورود به کانادا به مهاجران ارائه می‌دهد. این برنامه به دولت ساسکاچوان اجازه می‌دهد تا از متقاضیان واجد شرایط استانی ثبت نام به عمل بیاورد.

یکی از برنامه های استانی ساسکچوان اقامت کشاورزان و دامداران می باشد که بصورت مختصر در مقاله زیر به آن اشاره شده است:

مالکان و مدیران کشاورزی و دامداری که در قسمت روش های مهاجرتی مالکان و مدیران توضیحات کامل آورده شده است برای دریافت اقامت کانادا باید اقداماتی انجام دهند، اولین قدم این است که باید به ساسکچوان کانادا سفری داشته باشند که سفر حداقل با ده روز کاری به طول بینجامد (هزینه این سفر با توجه به انتخاب هتل، پرواز، مدت زمان که در این استان اقامت دارید و سایر خدمات برای هر شخص متفاوت می باشد.)

قبلا بخاطر اپیدمی کرونا برای متقاضیان رفتن به سفر اکتشافی الزامی نبود ولی هم اکنون با توجه به بهبود شرایط و کنترل بیماری کرونا متقاضیان دریافت اقامت، الزام به رفتن به این سفر هستند.

در این سفر باید از مزارع بازدید و در جلسات با مالکان کشاورزی، سمینار های مرتبط و … شرکت کنید و اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید و بروشورها، کارت ویزت ها و … دریافت کردید را جمع آوری کنید.

شرایط سفر اکتشافی برای مالکان و مدیران کشاورزی و دامداری:

  1. یک مدرک مسافرتی معتبر داشته باشند این مدرک می تواند پاسپورت باشند.
  2. سلامت کامل داشته باشند (سلامت جامعه کانادا را به خطر نیندازند و هزینه ای برای دولت نداشته باشند.)
  3. سابقه و سو پیشینه کیفری و سابقه مهاجرتی نداشته باشند.

نکته: این سفر برای متقاضی اصلی می باشد و متقاضی اصلی به تنهایی باید به سفر برود و نمی تواند با خود همراه ببرد، علاوه بر این متقاضی باید متاهل باشد.

سفر اکتشافی ساسکاچوان کانادا

زمانی که افسر مهاجرتی با شما مصاحبه میکند شما باید وی را متقاعد کنید که قصد ماندن در این کشور را ندارید و باید به کشور خودتان بازگردید (دلایلی مثل خانواده، کار، دارایی که دارید، و یا هر دلیلی که ثابت کند شما مجبور به بازگشت کشور خودتان هستید.)

شما باید ثابت کنید که توان مالی برای پرداخت هزینه های سفر و هزینه های بازگشت به کشور خود را دارید.

برای دریافت مشاوره در رابطه با سفر اکتشافی به ساسکاچوان کانادا ، از طریق واتس آپ 09131882959 و از  طریق پیج Puffin_atlantic با ما در ارتباط باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *