مهاجرت به ساسکاچوان برای کشاورزان بدون مدرک زبان

آیا مهاجرت به ساسکاچوان برای کشاورزان بدون مدرک زبان امکان پذیر است

وقتی که در مورد مهاجرت کشاورزی به کانادا فکر می‌کنید، اولین سوالی که ذهنتان را درگیر می‌کند، شرایط مدرک زبان می‌باشد. در پاسخ باید گفت شرایط مهاجرت کشاورزی را خود کشور کانادا تعیین خواهد کرد، اما نسبت به واجب بودن یا نبودن مدرک زبان به خصوص در ساسکاچوان باید بررسی بیشتری صورت گیرد. زیرا مهارت‌های زبانی یک اصل اساسی و ضروری برای زندگی در کانادا به حساب می‌آیند. مهاجران برای اینکه بتوانند ارتباط خوبی برقرار کرده و راحت تر زندگی کنند، باید زبان را فراگیرند. خوشبختانه نیازی نیست برای مهاجرت حتماً به صورت روان و واضح صحبت کنید، بلکه تا حد رفع نیاز کافی می‌باشد. اگر قصد مهاجرت به کانادا دارید بهتر است از موسسات و اشخاصی که زمینه کاری آنها مختص به این کار است، راهنمایی های لازم را دریافت کنید. یکی از این اشخاص وکیل مهاجرت به کانادا در تهران می باشد. با مراجعه به وکیل مهاجرتی به راحتی می توانید بفهمید که چه مدارکی نیاز است، چه مقدار زبان باید بلد باشید، هزینه ها چگونه است و ….. اگر می خواهید در راهی که انتخاب کرده اید به مشکل بر نخورید و درخواست اقامت شما در کمترین زمان ممکن به نتیجه برسد بهتر است در ابتدای کار از یک وکیل مهاجرتی مشاوره دریافت کنید. تا پایان این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات لازم را در زمینه اخذ مدرک زبان و ضرورت آن در مهاجرت به ساسکاچوان در اختیار شما قرار دهیم.

موقعیت جغرافیایی ساسکاچوان

قبل از اینکه بخواهیم در مورد ضرورت مدرک زبان برای مهاجرت به این استان سخن بگوییم، بهتر است با موقعیت فیزیکی و مکانی آن بیشتر آشنا شویم . ساسکاچوان یکی از آفتابی‌ ترین استان‌های کشور کانادا می‌باشد که در واقع در شمال کشور کانادا واقع شده است. بیشتر زمین‌های آن به صورت دشت بوده و دارای خاک غنی و حاصلخیز می‌باشد. این استان هدف افرادی است که قصد مهاجرت به کانادا از طریق کشاورزی را دارند. زیرا ساسکاچوان چیزی حدود ۲۸ درصد غلات و ۴۵ درصد گندم کشور کانادا را تامین می‌کند. از نظر جمعیتی یک میلیون نفر جمعیت دارد. مساحت آن ۶۵۲ هزار کیلومتر مربع است.

مهاجرت به ساسکاچوان برای کشاورزان بدون مدرک زبان

عدم لزوم مدرک زبان برای مهاجرت کشاورزی به ساسکاچوان کانادا

در سال‌های گذشته دولت کانادا همه مرزهای خود را بر روی مهاجرانی که به قصد کشاورزی آمده‌اند، گشوده است. در این میان عده‌ای به دنبال گرفتن مدرک زبان بوده و حتی برایشان کاری پرمشقت است. باید گفت گرفتن مدرک زبان برای متقاضیان الزامی نمی‌باشد، یعنی متقاضیان می‌توانند به راحتی و بدون داشتن مدرک زبان هم اقدام به مهاجرت کنند. اما وجود مدرک هم یک امتیاز ویژه محسوب خواهد شد. حال افرادی که قصد دارند از طریق ویزای کشاورزی اقدام کنند باید حتماً از برنامه کشاورزی ساسکاچوان بهره ببرند و آن را پیاده و اجرا کنند.

محتوای برنامه ساسکاچوان برای کشاورزی

همانطور که پیشتر هم عنوان نمودیم، این استان به دلیل برخورداری از موقعیت جغرافیایی مطلوب و شرایط اراضی خوب از نظر کشاورزی بسیار پسندیده می‌باشد. به دلیل این موقعیت راه مهاجرت به کانادا به وسیله کشاورزی را هموار کرده است. برنامه مهاجرتی ساسکاچوان چندین مرحله را شامل می‌شود. این برنامه‌ها شامل نیروی کار، برنامه جذب نیرو، اکسپرس اینتری می‌باشند. در قسمت جذب مهاجران یک برنامه جامع برای پذیرش نیروهای ماهر در نظر گرفته شده است. در این استان یک برنامه منعطف برای جذب مهاجران با شرایط آسان‌تر از گذشته مد نظر می‌باشد که اصولاً این برنامه را با نام برنامه‌های مالک گرداننده مزرعه می‌شناسند.

ویژگی‌های مهاجرت کشاورزی به ساسکاچوان

اصولا مهاجرت کشاورزی به کانادا به خصوص ساسکاچوان از مزیت‌ها و ویژگی‌های خاصی برخوردار است. این ویژگی‌های منحصر به فرد موجب گردید که افراد بتوانند به راحتی به مهاجرت ساسکاچوان روی بیاورند. مزایای خاص آن عبارتند از :

  • قابلیت همراه شدن آسان و راحت همسر و فرزندان ۲۱ ساله و کمتر
  • بالا بودن سرعت رسیدگی به پروسه اقامت
  • سرمایه گذاری خیلی کمتر نسبت به دیگر روش‌ها یا مهاجرت‌های کشاورزی
  • عدم ضرورت یا نیاز به مدرک زبان
  • توانایی جابجایی و تغییر محل زندگی از ساسکاچوان به محلی دیگر بعد از راه اندازی کشاورزی
  • گرفتن اقامت دائم بعد از ورود به کشور کانادا
  • قابلیت پس گرفتن سرمایه بعد از راه اندازی مزرعه و کسب و کار کشاورزی

مهاجرت به ساسکاچوان برای کشاورزان بدون مدرک زبان

شرط‌ های ویژه مهاجرت به ساسکاچوان

افرادی که قصد مهاجرت به کانادا از طریق کشاورزی دارند، باید حتماً با شروطی که این کشور یا استان پذیرنده برای آنها برقرار کرده آشنایی داشته باشند و هر کدام از شروط را باید رعایت نمود. اولین شرط داشتن دارایی به مبلغ ۵۰۰ هزار دلار برای سنین بالای ۴۰ و ۳۰۰ هزار دلار برای سنین زیر ۴۰ سال است. دومین شرط  بازدید اکتشافی ۵ روزه در این استان می‌باشد تا علاوه بر اینکه با این استان آشنا شوید، بتوانید موقعیت و شرایط کاری را هم درک کنید. سومین شرط که از اصلی‌ترین هم به حساب می‌آید، برخورداری از سابقه کار در صنعت کشاورزی می‌باشد. یعنی یا در این حیطه فعالیت داشته یا در زمینه مدیریت، سابقه کاری کسب کرده‌اید. چهارمین شرط داشتن ۱۵۰ هزار دلار برای راه اندازی مزرعه کشاورزی است. زیرا در صورتی که پشتوانه و سرمایه مالی نداشته باشید، قطعا توانایی راه اندازی نخواهید داشت. آخرین شرط ارائه پروپوزال پر محتوا و غنی در مورد طرح کشاورزی که قرار است به اجرا درآورید.

جمع بندی نهایی

اگر بخواهیم دقیق‌تر نگاه کنیم متوجه می‌شویم که مهاجرت به کانادا در سال‌های گذشته خیلی راحت‌تر و آسان‌تر گردیده است.  دغدغه بسیاری از افراد که قصد مهاجرت کشاورزی به کانادا دارند ضرورت مدرک زبان است، اما با بررسی این محتوا متوجه شدیم که نیازی به اخذ مدرک زبان نیست. اما قطعا وجود مدرک یه امتیاز و ویژگی مثبت در نظر گرفته می‌شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *